Sabtu, 17 Desember 2011

say "I'm back again"

hai blogers..i don't know how many times i will give the tittle "im back again"..that's the real..i will rarely to post in my blog.even i really don't have any space to share everything what i feel. my bf, which is my husband to be (note:i will get married with him in 6 months go ward) always complain everything i did.when i tweeted what i feel,what i want to express something,he always complain!when i shared everything on the public social media like tweeter,fb,bbm,he always complain.my god,i'm really bounded!in pressure!i really want to shout out!!and now,i'm really really want to be mad!and i want really say that i really hate him,he is so in big ego!hufff!!patient!that's word will be on my mind always,especially to face him!and last word!i want to say,i hate him!!!!i'm underpressure!:(( :((

1 komentar:

  1. Bukan maksud untuk egois. gak sama sekali. you can hate me as you are now. tapi jangan sampai orang lain tau kamu benci aku. jangan sampai orang lain tau kita dalam masalah. yang aku mau tekankan ke kamu seperti itu. apa kamu mau keburukan kamu sendiri pun di beberin orang?? apa ga buka aib sendiri? terserah kamu mau sebenci apa sama aku. aku cuma mau dilihat orang kita baik2 aja. kita ga punya masalah apa apa. apa susah ngerahasiain seperti itu? cuma keburukan kita aja kok disembunyiin. maaf klo ini jadi terkesan ego aku. aku cuma mau memelihara image orang ke kamu doang. aku juga ga mau kamu di cap jelek orang. karena nantinya kamu juga jadi bagian aku.. I'm so sorry to let you cry a lot. it's my bad. i'm just trying to be your guardian angel.

    BalasHapus